.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرکز مدیریت بحران بابل افتتاح می‌شود

شهردار بابل گفت: تا پایان ماه جاری، مرکز مدیریت بحران و ساختمان مرکزی آتش نشانی و خدمات ایمنی بابل افتتاح می‌شود.

فرهادی عسکری در گفت‌وگو با فارس در بابل اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های شهرداری توسعه و تجهیز سازمان آتش‌نشانی بابل در راستای خدمات‌دهی بیشتر به شهروندان،تامین ایمنی، پیشگیری از حوادث و مدیریت پس از رخداد آن است.

وی افزود: در حال حاضر سه ایستگاه آتش نشانی در بابل وجود دارد که به 500 هزار شهروند بابلی در کل شهرستان خدمات‌رسانی می‌کند که با توجه به حجم کار نیاز به ایستگاه‌ها و تجهیزات بیشتری برای پوشش کل درخواست‌ها است.

عسکری در ادامه با اشاره به لزوم وجود ساختمان مدیریت بحران مرکزی در بابل با توجه به وسعت و جمعیت اظهار داشت: جمعیت شهرستان بابل طبق آخرین سرشماری بیش از 525 هزار نفر بوده که لازم است برای پاسخگویی به نیازهای خدمات آتش‌نشانی و ایمنی این جمعیت در بخش توسعه امکانات و تجهیزات برنامه‌ریزی جامعی را در نظر بگیریم.

شهردار بابل درباره مشخصات پروژه مرکز مدیریت بحران بیان داشت: این پروژه شامل فضای اداری به مساحت 270 متر مربع و همچنین سالن ورزشی دو منظوره به مساحت 840 متر مربع برای استفاده کارکنان این سازمان از امکانات ورزشی است که در فروردین سال 91 کلنگ‌زنی و پس از 16 ماه به اتمام رسیده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

عسکری در مورد مشخصات پروژه ساختمان مرکزی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بابل تصریح کرد: این ساختمان در سه  طبقه با مساحت کلی 600 متر مربع و مجهز به تمامی امکانات اداری احداث شده است که همزمان با مرکز مدیریت بحران 30 مردادماه سال جاری افتتاح می‌شود.

وی هزینه اجرایی این دو پروژه را 10 میلیارد ریال اعلام و افزود: اعتبار اجرایی این پروژه‌ها که شامل 4 میلیارد ریال برای احداث مرکز مدیریت بحران و 6 میلیارد ریال برای احداث ساختمان مرکزی سازمان آتش‌نشانی بوده که از محل بودجه شهرداری بابل و استانداری مازندران تامین شده است.

 /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.